16 Haziran 2011 Perşembe

ŞİFRELİ BİR TRANSFER DAHA

DÜN GECE ARKADAŞIM A.K (47) İLE ÜNAL AYSAL'I OFİSİNDE ZİYARETE GİTTİK. GÖRÜŞMEMİZİN SEBEBİ TRANSFERLE VEYA TAKIMLA İLGİLİ HERHANGİ BİR ŞEY ÖĞRENMEK DEĞİLDİ. OFİSİN YENİDEN DİZAYNI İLE İLGİLİ FİKİR ALIŞVERİŞİNDE BULUNACAKTIK. NİTEKİM SADECE BU KONUYU KONUŞTUK.

ANCAK; HEM A.K (47) HEM DE BENİM DİKKATİMİ ÇEKEN İLGİNÇ BİR OLAY YAŞANDI. ÜNAL AYSAL'IN OFİSİNDE KULLANDIĞI MASANIN ÖLÇÜLERİNİ ALIRKEN MASANIN ÜZERİNDE ÇAKIYLA KAZINMIŞ BİR KISALTMA FARKETTİK.

R.V.P (28) YAZIYORDU.

İŞİMİZ BİTİP OFİSTEN ÇIKTIKTAN SONRA ARKADAŞLA BU KONU ÜZERİNDE KONUŞMAYA BAŞLADIK. İLK BAŞLARDA ANLAM VEREMEDİK. ANCAK YAKLAŞIK YARIM SAAT SÜREN BİR ÇÖZÜMLEME SONRASINDA R.V.P (28) İN NE İFADE ETTİĞİNİ ANLADIK.

"ROBIN VAN PERSIE"


FARKLI DUYUMCULUK FARKIYLA İLK KEZ DUYUYORSUNUZ  HER ZAMANKİ GİBİ.

YAPTIĞIMIZ BİR KAÇ ARAŞTIRMAYA GÖRE FORMALAR BASILMAYA BAŞLANMIŞ BİLE.

HAYIRLI OLSUN.

BURASI FARKLI DUYUMCULUK. BURDA ŞAKA YOK.

VAN PERSIE KİMDİR?

FUTBOLCUDUR AMA ÖNCE İNSANDIR BUNU UNUTMAYALIM.
.

3 yorum:

eray dedi ki...

bu çok iddialı olmuş.yok daha nelere diyeceğim!!!

Adsız dedi ki...

eray arkadaşımıza katılıyorum!! deko bu sefer abartmışsın. bi kere fan porsi bize gelmez taam mı:(

dekoburak dedi ki...

iddialı olmak suç mu. sonuçta çabamızın adı galatasaray hepimiz galatasaraylıyız. yönetime yakınım ve bazı şeyleri ilk ağızdan duyabiliyorum. GALATASARAYLILIĞIM gereği de bunu galatasaray taraftarlarıyla paylaşıyorum.

fan porsi bize gelmez meselesine gelince, hocaya demiş köylü bu göl maya tutmaz hoca diye. köylüsün işte sen. ben ise hocayım.

mümkünse köylü insanlar blogda takılmasın. gitsin 0.5 etkili oy kullansın. aysun kayacı ve beni kızdırmasınlar.